Середа, 19.09.2018, 20:36
Ви ввійшли, як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

   Царичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.


Меню
Block title
Block content
Прогноз погоди
Користувачі
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 352
Географія сайту
free counters
SOFT
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Online -Перекладач
Введіть текст
з на

Інтернет-семінари


Інтернет-семінар педагогів-організаторів
 

ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:

Методист КЗ Завідуюча КЗ

«Районний методичний кабінет» «Районний методичний кабінет»

___________Л.М.Сураєва _____________Н.М.Полупанова

 

ПЛАН

проведення інтернет-семінару педагогів-організаторів закладів освіти Царичанського району

Тема: Розвиток лідерських якостей – запорука соціалізації особистості громадянського суспільства.

 

І. Інформаційно-навчальний блок

1. Лідер та лідерство
 

     Лідер (від англ. leader - провідний) - це член групи, якому вона надає право приймати найвідповідальніші рішення, що стосуються інтересів усієї групи. Лідер - особистість авторитетна.
Лідерство - це вплив стосунків у процесі взаємодії, що ґрунтуються на особистісних характеристиках, де простежується факт домінування і підкорення.

У процесі психологічних спостережень і досліджень розроблено низку теорій лідерства. Теорія лідерських ролей Р. Бейлса розглядає лідера з позицій професіоналізму, враховуючи емоційний фактор. "Теорія рис" стверджує, що передумовою визнання людини лідером є володіння нею специфічними "лідерськими" рисами і здібностями. Згідно з ситуаційною теорією Ф. Фідлера, лідерство - це продукт ситуації, що склалася у конкретній групі.
Читати далі, скачати>>

ІІ. Змістовно-методичний блок

1. Презентація «Лідер та лідерство»

3. З досвіду роботи лідера учнівського самоврядування: матеріали програми президента школи 2014-2015 років Севастьянової Анастасії.

 

ІІІ. Практичний блок

1. Тренінг розвитку лідерських якостей «Я добюся успіху»

2. Словник лідера (для опрацювання і подальшої роботи)

 

ІV. Узагальнюючий блок

1. Методичні рекомендації за наслідками проведення семінару.



****************************************************************************
Інтернет-семінар з математики


                                                                                   Затверджую:
                                                    Завідуюча КЗ «Районний методичний кабінет
                                                     Царичанської районної ради»
                                                     _____________________Полупанова Н.М.
                                                     19 квітня 2016 року
 
 
П Л А Н
інтернет – семінару вчителів математики
Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
 
ТЕМА:   Впровадження ІКТ як засобу комунікації вчителів математики  
               району
 
МЕТА:  Ознайомлення педагогів району  з досвідом впровадження ІКТ у
               навчально-виховний процес вчителями математики Царичанської
               ЗОШ І-ІІІ ст.
               Показати можливості використання ІКТ на основі міжпредметних
               зв’язків як ефективного засобу підвищення якості знань учнів.
 
Дата проведення 19 квітня 2016 року
 
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Теоретична частина
 
1. Використання ІКТ на уроках математики «за»  і «проти».
                                                        Китайгора Н.Д., вчитель  математики,
                                                        Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
2. Технологія впровадження міжпредметних зв’язків засобами
     інформаційно-комунікаційних технологій.

                                                        Жарикова Т.В., вчитель математики  
                                                        Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
3. Самоосвіта та підвищення якості професійного розвитку педагогів
    засобами  сучасних ІК технологій.

                                                        Гладуш С.І., вчитель математики  
                                                        Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
 
Практична частина
 
1. Урок геометрії у 7 класі «Перша ознака рівності працівників»
 
 
                                                        Китайгора Н.Д., вчитель  математики,
                                                        Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
 
2. Інтегрований урок алгебри і біології у 10 кл. «Обчислення енергетичних
    потреб організму» обмін речовин та енергії у діаграмах
                                                        Жарикова Т.В., вчитель математики  
                                                        Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
 
Завдання практичної частини          
З метою популяризації використання ІКТ на уроках математики пропонуємо презентувати свої наробки з даної теми у вигляді е-уроків та зразків електронних домашніх завдань.
 


 
Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї
до інтернет – семінару вчителів математики
«Впровадження ІКТ як засобу комунікації вчителів математики району»
 
З метою розширення інформаційного методичного супроводу та отримання ширшої самореалізації вчителів математики району, полегшення організаційної роботи та процесу оперативного спілкування рекомендуємо:
 
1.  У повсякденній практиці використовувати у навчально-виховному процесі
       інформаційно-комп’ютерні технології та забезпечувати виконання вимог    
     чинної нормативно-правової бази шкільної освіти.
 
2. Активізувати використання ресурсів всесвітньої мережі Інтернет.
 
3. Регулярно відвідувати сайти органів управління освітою: МОН,
    КВНЗ “ Дніпропетровський обласний інститут післядипломної
    педагогічної  освіти”, департаменту освіти Дніпропетровської
    облдержадміністрації, відділу освіти Царичанської  райдержадміністрації,
    сайти Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів та вчителів математики
    Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
 
4. Продовжити знайомитись з теоретичними  аспектами використання ІКТ
    технологій, з їх моделями.
 
5. Ознайомитися з можливостями використання сервісів  Googleі його
    додатками. Створити свій власний диск у Google як сховище методичних,
    дидактичних і нормативних документів.
 
6. Розробляти  власні електронні продукти і розміщувати їх у спільноті та на 
    сайтах вчителів математики Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
 
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
ІНТЕРНЕТ-СЕМІНАР БІБЛІОТЕКАРІВ

Зміна ціннісних орієнтирів шкільної освіти вимагає перебудови усіх складових компонентів сучасної школи. Серед них шкільна біб­ліотека займає особливе місце. Не тільки тому, що проблема за­безпечення літературою шкільної бібліотеки залишається дуже гострою, а й тому, що у шкільних бібліотеках фахівців бібліотеч­ної справи працює мало, шкільні бібліотекарі — це, переважено, вчителі, які освоюють нову для себе справу. Як має функціонувати бібліотека в сучасній школі. 

                                                                                           Затверджую:
                                                    Завідуюча КЗ «Районний методичний кабінет»
                    Царичанської районної ради
                             ______________Полупанова Н.М.
    19 листопада 2015 р.
 
 
ПЛАН
інтернет-семінару бібліотекарів
загальноосвітніх навчальних закладів
Царичанського району

 
 
ТЕМА: «Взаємодія шкільної бібліотеки і педагогічного колективу у вихованні патріотизму дітей і учнівської молоді»
 
МЕТА: Ознайомити учасників семінару із системою роботи бібліотекаря щодо формування національної гідності, патріотизму й громадянської зрілості особистості.
Показати спільну роботу бібліотекаря та педагогічного колективу в умовах реалізації навчальної, інформаційної та виховної функції бібліотеки.
 
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ:    19 листопада 2015 р.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів
 
№ п/п Зміст роботи Відповідальний
ТЕОРЕТИЧНИЙ МОДУЛЬ
 
1. Функції шкільної бібліотеки та їх технологічне наповнення Рашевська Т.В., в.о. директора школи
2. Науково-методичний супровід діяльності бібліотеки як структурного підрозділу закладу в умовах реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді Блоха О.М., заступник директора з НВР
3. Стратегії реалізації інноваційних підходів до виховання патріотизму школярів. З досвіду роботи Сало Т.І., бібліотекар школи
4. Система взаємодії класних керівників та бібліотекаря закладу в становленні громадянської зрілості особистості Опенько Л.М., заступник директора з НВР
5. «СЛАВЕТНІ  ІМЕНА  ПРИДНІПРОВ´Я»
(презентація книги Є.Білоусова) ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Сало Т.І., бібліотекар школи
6. Бібліотечний інсайт «Як залучити дітей до читання книг?»  ЗАВДАННЯ 1 Сало Т.І., бібліотекар школи
7. «Козацька спадщина» (Анотований рекомендаційний список літератури  для учнів 7-9 класів). ЗАВДАННЯ 2  Сало Т.І., бібліотекар школи
 

В.о. директора школи:                                                   Т.В. Рашевська


ФУНКЦІЇ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ ТА ЇХ ТЕХНОЛОГІЧНЕ НАПОВНЕННЯ.    Рашевська Т.В., в.о. директора школи

Науково-методичний супровід діяльності бібліотеки як структурного підрозділу закладу в умовах реалізації
Концепції національно-патріотичного виховання 
дітей та учнівської молоді.
 Блоха О.М., заступник директора з НВР

СТРАТЕГІЇ  РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ   ДО ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ   ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ.
 З ДОСВІДУ РОБОТИ БІБЛІОТЕКАРЯ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ.            САЛО Т.І.
Система взаємодії класних керівників та бібліотекаря закладу в становленні громадянської зрілості особистості. 
  Опенько Л.М., заступник директора з НВР
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«СЛАВЕТНІ  ІМЕНА  ПРИДНІПРОВ´Я» (презентація книги Є.Білоусова)

Бібліотечний інсайт:  «Як залучити дітей до читання книг?». Сало Т.І., бібліотекар школи 

Козацька спадщина(Анотований рекомендаційний список літератури  для учнів 7-9 класів). Сало Т.І., бібліотекар школи

 РЕКОМЕНДАЦІ  ДО  ІНТЕРНЕТ – СЕМІНАРУ  ШКІЛЬНИХ  БІБЛІОТЕКАРІВ 



 
Міні-профіль
Гість

Повідомлення:

Група:
Гости
Час:20:36

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Час
Категорії розділу
Знайди себе
Нас знають
Пошук
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сьогодні були на сайті
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930


Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz