Неділя, 17.12.2017, 13:42
Ви ввійшли, як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

   Царичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.


Меню
Block title
Block content
Прогноз погоди
Користувачі
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 341
Географія сайту
free counters
SOFT
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Online -Перекладач
Введіть текст
з на

МО вчителів природничо-математичного циклу

Методичне об'єднання природничо-математичних дисциплін
 
Проблема, над якою працюють члени методоб'єднання:
Проектування інноваційних технологій, найдосконаліших форм,
методів та прийомів навчання для формування креативності інноваційної особистості


  Працюючи на другому етапі обласного науково-методичного проекту шкільне методоб’єднання вчителів природничо-математичного циклу у І семестрі 2011-2012 н.р. велику увагу приділило розвитку інноваційного потенціалу творчої особистості. Виявити свою креативність учні мали змогу не тільки на районних та обласних олімпіадах, але і взявши участь у всеукраїнських конкурсах «Левеня», « Геліантус», регіональному математичному турнірі «Еврика».У березні на юних математиків чекає конкурс «Кенгуру», на який подало заявки 74 учні 2-11 класів нашої школи.

 

Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики
 
  Переваги комп’ютерних технологій порівняно з традиційними різноманітні. Окрім можливості більш ілюстративного, наочного представлення матеріалу, ефективної перевірки знань, до них можна віднести й розмаїття організаційних форм у роботі учнів, методичних прийомів у роботі вчителя. Комп’ютерні технології використовуються на різних етапах заняття та в позакласній роботі. У ході пояснення нового матеріалу комп’ютерні програми дозволяють ілюструвати матеріал, що викладається, виконувати експерименти, змінюючи умови їх проведення.
  Особливий інтерес представляє постановка перед учнями проблемного завдання, розв’язання якого можна перевірити за допомогою віртуального експерименту. Реальний експеримент у цьому випадку потребуватиме набагато більше навчального часу, буде менш наочний.
 
   Фізика – наука експериментальна, але є цілий ряд дослідів, які складно відтворити в кабінеті або їх підготовка забирає багато часу - і тоді на допомогу приходить комп’ютер. За допомогою анімацій можна розглянути будову атома, поділ ядер урану, явище фотоефекту, термоядерні реакції, дослід Герца і т. д. Вони дають можливість продемонструвати явища з оптимальною для сприйняття швидкістю, змінювати умови перебігу процесу. Після перегляду відеосюжету учні, повинні розповісти про дослід (описати установку, хід виконання досліду, отриманий результат). Це допомагає їм спостерігати анімацію з певною метою. Створений вчителем набір слайдів «Фізика в картинках», містить портрети вчених, схеми електричних кіл, малюнки дослідів, графіки та ін. В ході пояснення матеріалу досить зручно і швидко можна дані малюнки використовувати замість таблиць або тривалих замальовок на дошці. Використання комп’ютерних презентацій, створених вчителем у редакторі Power Point, дає можливість представити матеріал, що вивчається у вигляді опорного конспекту, забезпечує оптимальний обсяг передачі й засвоєння наукової інформації. акцентувати увагу на приладах, що використовуються, перевірити шляхом тестування ступінь сформованості відповідних практичних умінь і навичок. У ході усного контролю використовуються медіаресурси для перевірки обсягу і якості засвоєного.
   Ефективним є коментування кадрів із навчального місця або відповідь біля дошки. Письмова перевірка може містити завдання: відтворити таблицю, стислий опорний конспект, логічну схему, структуру тощо. Для узагальнення і систематизації знань учнів, якнайкраще підходить проектний метод. Він має багато переваг у порівнянні з традиційними, оскільки, працюючи над проектами, учні діють не шаблонно, а знаходять власний шлях розв’язування задачі, учаться користуватися різними джерелами інформації, аналізувати отриману інформацію, відбирати найкорисніше те, що допоможе розв’язати проблему. Результатом такої роботи учнів є цілий ряд презентацій: «Електричний струм у різних середовищах», «Фізика звуку та ультразвукова діагностика».
   У ході роботи з впровадження комп’ютерних технологій у процес викладання фізики можна відзначити безсумнівне підвищення інтересу учнів до предмета, розширення можливостей викладача на занятті.
 
 
 
 

Міні-профіль
Гість

Повідомлення:

Група:
Гости
Час:13:42

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Час
Категорії розділу
Знайди себе
Нас знають
Пошук
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сьогодні були на сайті
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz