П`ятниця, 20.10.2017, 12:33
Ви ввійшли, як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

   Царичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.


Меню
Block title
Block content
Прогноз погоди
Користувачі
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 336
Географія сайту
free counters
SOFT
Online -Перекладач
Введіть текст
з на

STEM-освіта

STEM-освіта 
Ознайомтесь:

НАКАЗ обласної державної адміністрації: "Про проведення дослідно-експериментальної роботи
за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі SТЕМ-освіти»"

 

ПРОГРАМА дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти»
на базі Царичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 2017–2021 роки

 

Презентація:  "Дослідно-експериментальна робота"


П Л А Н   ЗАХОДІВ  Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів з проведення тижня STEM – освіти з 22 по 29 квітня 2017 року
 

*******************************************************************************
 

Царичанка: для чого потрібна STEM-освіта в громаді та як її впроваджувати?

„Аргументація – для чого потрібна STEM-освіта в громаді”, – над цим питанням працювали учасники третьогоделібераційного засідання в Царичанській громаді 21 вересня. До заходу долучилися майже 30 запрошених організаторами представників галузі освіти ОТГ та активні громадяни сіл, які входять до складу об’єднаної громади. На засіданні були присутні освітяни, батьки та учнівська молодь, керівництво ОТГ, депутат.

У ході засідання аудиторія визначила, чому важлива STEM-освіта для вчителів, учнів, батьків та громади. Найперше, це усвідомлення того факту, що нині Україна на шляху інтенсивного розвитку і потребує значної кількості висококваліфікованих спеціалістів в інноваційній сфері, які стануть запорукою успішного економічного розвитку та конкурентоспроможності нашої держави в найближчому майбутньому.
 

Продовження цієї теми знайшло своє відображення у проблематиці наступного, четвертого делібераційного засідання 22 вересня „Заходи та ресурси по впровадженню STEM-освіти в громаді”. Його метою стало забезпечення принципу рівного доступу до якісної освіти для учнів різних вікових груп, можливостей, зокрема учнів з особливими потребами, в процесі реалізації STEM-освіти застосовуються сучасні мережеві, дистанційні форми навчальної комунікації.

Отож, що, на думку учасників заходу, потрібно для рівного доступу до якісної освіти:

  1. Початкова школа. Основне завдання – стимулювання допитливості і підтримка інтересу до навчання і пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій тощо.
  2. Середня школа. Основне завдання – викликати у дитини стійку цікавість до природничо-математичних наук, дати сукупність практично важливих знань, необхідних для подальшого життя людини у техносфері, глибокого розуміння екології і Природи в цілому. Залучення до дослідництва, винахідництва, що дозволить збільшити відсоток тих, хто стане талановитим ученим, дослідником.
  3. Старша школа. Основне завдання –сприяння свідомому вибору подальшої освіти STEM профілю, поглиблена підготовка з групи предметів STEM (профільне навчання), освоєння наукової методології. Для забезпечення науково-методичної підтримки впровадження STEM-освіти учасники готові до наступної підсумкової зустрічі і позитивно налаштовані на подальшу роботу.

В ході делібераційної зустрічі напрацьовані заходи по впровадженню STEM-освіти в громаді: для – початкової школа- „Я – пошуківець”, середня школа – „Я -дослідник”, старша школа – „Впроваджння майбутньої професії”.

У хрді засідання були визначені ресурси по впровадженню STEM-освіти в громаді, кожна група виробила презентацію по ресурсах і коштах із урахуванням грантових програмах для впровадженню STEM-освіти в громаді.
 

 
 


 

„Четверта зустріч була потрібною, цікавою, насиченою інформацією щодо процесу реформування освіти і мала практичне спрямування із виробленням пропозицій до програми із елементами колективно групової роботи при прийнятті рішень”, – резюмував тренер-консультант проекту „Співпраця об’єднаних громад для участі громадськості в управлінні освітою” в Царичанській ОТГ Олександр Шамрай.

У Царичанці мають намір вийти на кінцевий результат – сесійне рішення селищної ради щодо „Програми впровадження STEM-освіти у громаді”. Останнє, п’яте засідання на цю тему у форматі „круглого столу” має відбутися тут у жовтні.
 

 
Міні-профіль
Гість

Повідомлення:

Група:
Гости
Час:12:33

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Час
Категорії розділу
Знайди себе
Нас знають
Пошук
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сьогодні були на сайті


Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz